Deletedmom_120 Kızlar yürüteç veya yürüme arkadaşı kullananlarınız var mı varsa kaçıncı aylarda kullanmaya başladınız yürüteci çok fazla tavsiye eden doktor yok ama sizin düşünceleriniz neler
Esoz1110 Deletedmom_120 Eşim almıştı arada koyuyordum yürütece bilmiyordum zararlarını 6 aylıkken 20 dk kadar koydum arası sıra olmasada olur almayın bence
Aslininannesi Deletedmom_120 bir yerlerden tutunup ayağa kalkmaya başlayınca yürüme arkadaşı iyi oluyor. Biz 10 aylıkken falan yürüme arkadaşını verdik eline 11-11 buçuk aylık gibi tam yürümeye başlamıştı. Yürütecin yürümeye çok katkısı olduğunu düşünmüyorum ben
aven Deletedmom_120 yuruteclerde bebekler parmak uclariyla bir yerlere gidip uzanmaya calistiklari icin ayak tabanlarını kullanmıyorlar ve ileride yurumede sorunlar yasiyorlar ben hic kullanmadim kullanmayida dusunmuyorum.Pilsan aldık memnunuz
elisa2705 Deletedmom_120 10 aydan 13 aya kdar aralıklı yürtec kullandım 14.5 aylık emeklemeden direk yürüdü ..
BENOYLEUYGUNGORDUMM Deletedmom_120 yürütece 5. Ayda koydum 8. Ayda kaldırdım zaten ara ara kısa mesafelerle koydum. Onu kaldırınca yürüme arkadaşı aldım. Baya o da işe yaradı. Şuan yürüyo mesela tabi ara ara poposunun üstüne düşüyo ceylanım😃
Kadermiray56 Deletedmom_120 merhaba cnm kızım 5 buçuk aylık oldu 10 gündür kızımı yürütece koyuyor bence sorun yok hem yürümeyi çabuk öğrenir hemde duruyor içinde ama fazla içimde bırakmıyorum
papatyaebru Deletedmom_120 6 aylık kızım var ben yürüteç aldım çünkü durmuyor yemek yaparken koyuyorum içinde mutlu günde en fazla yarım saat yada 40 dk koyuyorum bizlerde yürüteçle büyüdük sonuçta 1 ay önce veya sonra yürüsün benim için önemli değil zeka gelişimini etkilemiyor sonuçta niye çoğu kişi istemiyor anlamış değilim erken yürüyünce ne oluyor yani bizim bebeklerden önde mi oluyor 😂😂😂
Cilekbiskuvi Deletedmom_120 Ben yurutec zararlı dye kullanmadm. Fisher Price yürüme arkadaşı almistik. Onu kullanıyorum. Henüz yurumeye tam anlamıyla baslamadilar bir iki adim atıyorlar ama kendileri yürüme arkdsina tutunup onla evin içinde geziyorlar. Tavsiye ederim. Ben 7 8 aylıkken falan almıştım. Üstünde tuşlar var uzun süre oturarak oynadılar. Smdi yürümeye yönelik olarak kullanıyorlar.
serifelm Deletedmom_120 8 aylıkken yürüme arkadaşı aldık fakat sadece önündeki oyunculara baktı biraz dedim ilgisini çekmedi heralde kullanmıcak . 9. Ay da birden kendine tutunup kalkıp ittirmeye başladı 🥰 kendi hazır olduğunda onunla yürümeye başladı sonsuz tavsiye ediyorum ben . Benim bebeğim çok hareketli ondan da olabilir her bebek sever mi bilemem tabi . Bakalım ne zaman desteksiz yürücek
Miracinannesi_ Deletedmom_120 benimki 16 aylik hala yürümüyor 2 hafta önce yurume arkadasi aldım bir haftadır onunla tutunup yürümeye başladı faydasını gördük tavsiye ederim