Devrimaydaliya benim artık azaldı sadece atletim ıslanıyor değiştiriyorum ama mantar olduğu zaman takmıyordum mecburen o da çok uzun sürmedi, onda da dediğin gibi sırılsıklam oluyordum bütün kıyafeti değiştiriyordum ya da araya pamuklu bez koyduğum da oldu ama o da çok tutmuyor. O dönem pedi sadece dışarı çıktığım zaman takıyordum. Tavsiyem pedi elinden geldiğince az kullanman.