Az önce eşimden kızımın altını değiştirmesini istedim 6 ay 6 günlük su an kaynanam kayınpederim hemen günah öyle şey mi olur dediler ben de sinirlendim tepkimi gösterdim onlara sonra da aldım ben değiştirdim altını sinirleniyorum yaa benim amacım baba kız bağı guckensin eşim bazı şeyleri öğrensin diye onlar da öyle şey mi olurmuş günah tabi başladılar sevabı günahı çok biliyorlar dört dörtlük hareket ediyorlar ya sanki bı de ben çalışacakmışım bı şeyler istiyomussam zaten birlik oturuyorum baştan beri bı şey istemedim onlardan ilk evlendiğimde 1 ay kadar çalıştım aldıkları tek bı yatak odasının yarı borcunu da ben odeyecekmisim oldu o gün bugündür çalışmıyorum çalışmam da yanlışsam yanlışsın deyin uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin 😔😠