Kızlar 1 ay 18 günlük bebeğim var saat 9 da 125 ml mama içip uyuyor bende o uyurken etrafı toparlayıp uyuyorum geceleri cocuğum aglıyor tek yaptığım emziği verip beşiği salamak ya cocuk beslenme saati kalkıp emziremiyorum 😞 aşırı dermansız oluyorum daha sonra saat 2 gibi emzirmeye kalkıyorum zar zor iki göğsümü emzirip uyutuyorum sütüm aşırı az iki göğsümdemde saadece 25 ml süt cıkıyor doymaz bile bu seferde taa 5 6 gibi tekrar doyuruyorum normaşde 2 saate bir beslenmeli cocuğumu resmen aç brakıyorum geceleri saadece 1 kere besliyorum nasıl uyanacağım bu agırlık üstümden nasıl gidecek 😞 ilk günler böyle değildi gece 2 saate bir kalkar emzirirdım noldu bana kilo alımı iyiydi şuanda bu şekilde kesin kilo alımıda durdu 😞