asliarya Kızım 5 aylık olucak. Saçlı bir bebek ama dökülmeye başladı. Şimdi ise çok biçimsiz. Bi taraf uzun bi taraf kısa bi taraf yoğun bi taraf yok resmen. Kıyamıyorumda kestirmeye ama kış gelmeden komple kestirmeli miyim ? Yoksa düzelir mi bilemediim 🥺🥺
hunilimomy asliarya dökülenler bi sure sonra tekrar çıkacak korkmayin dönemsel bi durum bu kestirmenize gerek yok
Efnans_Mom asliarya bence kestirmeyin geri çıkıyorlar zaten ve biraz daha uzayınca güzel görünüyor omzuna falan gelince düzelttirin bence 😊 benimkide 6 aylık saçlı zaman zaman soldan arkadan kelleşmeler oldu ama şuan güzel duruyor 😍 kestirmeyi hiç düşünmüyorum
papatya122 asliarya bizde 4 aylık olduk bende kestirmeyi düşünüyorum sonra vazgeçiyorum kıyamıyorum eli ağzına gittiği için yutmaya başladı altına yaptığı zaman bezinden çıkıyor 2 gündür onu farkettim kestirsem mi yuttuğu için zararı olurmu acaba
rodsmama asliarya off kanayan yaram ya, niye kestim bilmiyorum saclari cok guzeldi kelos yaptim cocugu foto aticam bakin :( kesmeyin nolurr:(