Kızlar 1 aylıgız sarılıgımız geçti şükür. O yüzden uyandıgı zaman emziriyorum. Gündüzleri aktif emiyor 2 saatte bir emziriyorum. Ama gece 4 saati buluyor ve kendi uyanıyor 10 da emzirip uyuttum 01.45 te uyandı. Emzirdim. Sonra 5-30 gibi kalkıyor. Saat araları çok mu geç. Bu şekilde olursa sütüm azalır mı 2 saate bir emmesi mı gerekiyor yoksa böyle devam edeyimmi