karakoccc Kızlar merhaba, bebeğim 11 buçuk aylık ve ilk defa böyle birşey başıma geldi eşim sağolsun kaçak oldu biraz. Ve emziriyorum şuan eczaneye yolladım eczacı 8 saat emzirmesin sonra emzirebilir demiş moralim bozuk kafam karışık başına gelen var mı ne yapacağım :(
Deletedmom_110 karakoccc ertes 72 var elinde sanırsam için 8 saat emzirmeyin olan sütünüzü de sağın öyle emzirin 8 saat geçtikten sonra bir sorun yaşamazsınız.
karakoccc Deletedmom_110 evet ertes72, içime su serptiniz, içim içimi yedi nasıl olacak nasıl emzirmeden duracak diye, şuan uyuyor sabaha kadar saat dolar, bazı siteler 7 gün emzirme olmaz diyordu dondum kaldım eşime gelme eve dedim sinirden
Deletedmom_110 karakoccc hayır hayır sakin olun birebir yaşadım 8 saat emzirmeyin mesela 2 de içtiniz sabah 10 da sütünüzü sağın dökün o şekil emzirin🌼
karakoccc Deletedmom_110 çok teşekkür ederim asıl ilaç bu yazdıklarınız oldu içime su serptiniz iyi geceler Tekrar teşekkür ederim 🙏🏻