hamzafiliz o kadar haklısın ki benim bebeğimde sabaha karşı 3 ten sonra hep aynı şekilde yanımıza alınca uyuyor oda sabah 5.30-6.30 a kadar yoksa oyun oynamak istiyor e haliyle zaten yorgunuz bizde eşimle çok korkuyoruz bariyer yapıyoruz yanına işte yastık koyuyoruz zaten uyku denen kavramı yitirdikte en azından o ne kadar uyursa kar modundayım