Merhaba sevgili anneler bebeğim 16 aylık bir kaç gün kaldı tam 16.ayina . Doğduğundan beri sürekli ağlama mızmız kucak isteği asla tek başına durmama gibi sıkıntılarimiz var. Hala da devam ediyor ve şuan da bile kucakdan inmiyor. Emekliyor ama yürümedi henüz. Her şeye aglaması anne düşkünlüğü mizmizligi ne zaman geçer ya da geçermi. Çocuk doktoru normal diyor. Bı pedegoktan destekmi almalıyız . Ağlama krizleri var 16 ay oldu geçmedi kucakda bitmedi ve asla tek kalıp oyuncakla oynamaz devamlı başında birimiz olmalıyız (ben ya da eşim) varsa tecurebesi olan anneler beni aydinlatabilir mi? Artk çok zorlanıyor zaten desteksz bir anneym ve bende artık çok hırçın sınırlı bir insn oldum çıktım çok zorlanıyorum dayanılmaz hal almaya başladı 😞