15 saatlik otobüs yolculuğu yapmıştım korka korka bebeğim 18 aylıktı genelde hep uçakla gitmiştik sorun olmamıştı ama otobüs uzun olduğundan çantamı saçma sapan bir sürü şeyle doldurmuştum😂 hiç birinin suratına bakmadı çizgi film izledi yarım saat bişiler atıştırdı ve uyudu sabah indiğimizde uyandı çok şükür ekran veriyor musunuz bilmiyorum ama kurtarıcı oluyor kalabalık ortamlarda bebekle zor oluyor