Gunduz47 Eşimin cüzdanı çok eskimişti , ben de doğum gününde üzerine ve içine isim ya da not yazdırılabilen kaliteli, deri bir cüzdan almıştım. İhtiyacı olan bir şey olduğu için çok beğenmişti, ayrıca üzerinde isim ve not baskılı olması da hoş oluyor. İçine de yeni çekindiğimiz fotoğraflarımızı yerleştirmiştim.