canikokom Merhabalar 15 günlüğüz , ilk oğlumda olduğu gibi bu oğlumda da alerji çıktı maalesef. İlkinde evolvia kullanıyordum şimdi doktor aptamil yazdı. Hangi mama daha iyidir ya da farkı var mı iki mamanın bilgi sahibi olan var mı acaba ?
hunilimomy canikokom mama içerikleri genel olarak ayni sadece bazıları daha içilebilir tatta. Bizimki aptamil içmemişti nestle alfamino kullanmıştım