naznasel Kızlar bebeğim 11 ay 12 günlük arada ayak parmaklarını içe doğru kıvırıyor bu normal mi acaba?
elmacekirdegii naznasel normal normal doğduğundan beri yapıyor oğlum 😊 ben farkında değilim ama ben de öyle yapıyormuşum ayak parmaklarımı benden aldığını söylüyorlar çevremdekiler 😅
naznasel sevimailesi ay içim rahatladı neden acaba yapıyor diye düşündüm çok tatlı oluyor aslında ama anne olunca her şeyi sorguluyor insan🥰🥰