Selam kızlar. Bebeğimde gözlemlediğim aşırı öfkeli davranışlar ve sinirlenince kendine vurma etrafındakilere vurma ve ısırma davranışları vardı . Nazar olmayacaksa Allah rızası için bilgilendirme yapmak istiyorum :) böyle bir durum varsa çocuklarımızda oyun gruplarına götürmenizi tavsiye ediyorum düzenli bir şekilde ama . Yani akranlarla sosyalleşmesi benim kızımı sakinleştirdiğini farkettim