goktugunannesii_ biz 1. Aydan itibaren uyandırmadık emzirmek için, o acıktıkça uyandı öyle emzirdim. Doktorumuz öyle söylemişti artık gece ve gündüzü ayırt etmesi gerekiyor vs. Ki sizinki 2 aylığı da geçmiş biraz bence kendiniz uyandırmayın (özel bir sağlık sorunu yoksa tabi sık sık emmesi gerekmiyorsa vs)