alparslananne28 bir süre sonra alışıyorsun güzelim anneyiz biz çok güçlüyüz hepimiz bu yollardan geçtik merak etme hiç bişey kalıcı değil bi bakıyorsun üstünden aylar geçmiş üzülmeye bile değmez evet üzülmeden korkmadan olmuyor ama bir yandan da geçip gideceğini düşün. O zamanlar bende öyleydim nasıl yaparım ederim diye şimdi 6 aylık oldu ve o günleri o kadar özlüyorum ki🥹💖 yalnız değilsin yanında bebeğin var o senin enn büyük destekçin❤