Arkadaşlar bebeğim 9 ,5 aylık. Tekirdağ’da yaşıyoruz Yattığımz odada cam acik esinti var camdan ara ara essede fakat bu ara dişten sanırım gece uyurken terliyor hep kafa arkası sicak tabi sıcak da var ama cam acmazsak da sıcak ve havasız oluyor oda ne yapmliyim cam acik mi kalmalı kapalı mı