shiningmother34 İstemiyorsa vardır bir bildiği. Anladığım kadarıyla tek başına çalışıp evi geçindiriyor. Bu olay o kadar da kolay değil. Çalışmak para kazanmak, kazanılan o paranın jet hızıyla gitmesi vs. insanı yoruyor. Hem daha 22 yaşındasın önünde yıllar var. Bebeğin çok küçük, tadını çıkartarak büyüt. Bu acele neden? ☺️ Bu platform bana hayatı sorgulatıyor. Ben mi yanlışım diye düşünüyorum. Bebeğim 26 aylık, gücüm kuvvetim kalmadı. Kafamda saç kalmadı. Ev işi, yemek, kendime zaman ayırmak bunları yapmak mucize oldu. Birde bu hengâmenin içine ikinci çocuğu istemediğim için kendimi suçlar hale geldim. 😂 Herkes kendisine güveniyor, bir ben mi güvenmiyorum?🤔