Bebeğim pişik oldu hiçbir şey yokken birden aglanaya başladı yarım saat susmadan ağladı bir bucuk yaşında elini götürüp acıyan yerini gösteriyor baya kızarmış sudo kullanıyorum normalde en etkili o geliyor ama geçirmedi maalesef rahatlatır dediğiniz bir öneriniz var mı