Sadeturkkahvesi selam beybiler eylülde oğlum 3 yaşına giriyo pastası bu olacak bende kırmızı bi elbise yada beyaz bi elbise giyerim. Oğluma ne giydirsem sizce güzel bi kombin söylermisiniz ?
OptimusPrime Sadeturkkahvesi Beyaz gömlek lacivert pantolon kırmızı pantolon askısı ve papyon çok tatlı olue bence
Sadeturkkahvesi AnnaKurt beyaz salopet beyaz polo yaka kırmızı beyazlı bi kolej ceket düşündm bende az önce