Mlk16 hep çok zayıf bir insandım, hayatımda hiç diyet falan yapmadım. Evlenene kadar 40-45 arası değişiyordu kilom. Evlendikten sonra hamile kaldım ve düşükle sonuçlandı o vakit kilo kaybetmiştim, sporla beraber kilo alma çabasına girdim 52 oldum. Düşükten 1.5 yıl sonra tekrar hamile kaldım, hamileliğimde sadece 6.5 kilo almıştım. 59′la girdim doğuma, yine 52 olarak çıktım 😁 fakaaaat işte bundan sonra her şey değişti. Sütümü sağarak veriyordum ve ikizlerden dolayı o kadar yoruluyordum ki, günde sadece 2 öğün yiyebiliyordum hiç olmayacak saatlerde. Yediğimde de mecburen ölmüş gibi yiyordum. 9 ay böyle geçti ve sütüm bitti. Süt bitti ama yeme alışkanlığı olduğu gibi kaldı. Birkaç aya kalmadan 52′den 60′a çıkmıştım bile. Spor yapıyorum asla gitmiyor, diyet yapamadığım için yağlar kasa dönüyordu 😂😂😂 ufak bir tosun oldum anlayacağınız.
63 kilo oldum, ek olarak prediyabet hastası olduğumu öğrendim, insülin direncim de vardı. Şimdi ise asla kilo veremiyorum, daha diyet derken acıkıyorum, ağzımda habire bir şey olsun istediğim için sakız çiğnemeye başladım 🥲 ama bu ay çocuklarım sonunda kreşe başlayacaklar ve ben de macfit’e kaydolmak istiyorum, bakalım ne olacak. Fiziksel olarak toplu bir kadın olarak görünüyorum ama göbeğim beni mahvediyor, o görüntüyü hiç sevmiyorum