blks12 Bebeğim 11 aylık anne sütüde formül sütte artık içmiyor anne sütünü 4 formül sütü 7 aylıkken bıraktı sadece ek gıda alıyor şükür ki düzenli yiyior böyle olan varmı sizce çok zararlımı