Bence kahve makinesi çocuk oyuncağı değil kardeşiniz bunun bilincinde olup sahip çıkmalıydı:( robot süpürgeyi kutusuna koy, tamire göndereceğim şarjı çabuk bitiyor de, diğeri içinde yukarda biri yazmış ödünç verdik dersin diye. Anlıyorum ailen canın ama bence bu tek sizin için değil herkes için sorun oluyordur, azcıkta olsa hayır o oyuncak değil denmeli çocuğa sanki 🥺