AselBebekveAnnesi Kızım 2 bucuk yaşında 1 aydır kekeliyor fırtına ve yagmurdan korktu o günden sonra kekelemeye başladı 1 ay sabırla bekledim ama iyice arttı bu yüzden dil terapistine giden var mı nasil bir yol izledi neler yaptınız düzelme oldu mu