Eceozdemir18 3 aylık iğne vurdurup kanaması olan var mı beni 3 aylık iğne vurdurdum yaklaşık bir buçuk iki haftadır adet gibiyim Kanamam var
Zeynepppppp Eceozdemir18 bende aylık iğne olmuştum sürekli kanamam oluyodu iki gün temiz kaliyodum tekrar kanamam oluyodu doktora gittim bana yumurtalıkların çatlama durumuna gelmiş her an hamile kalabilirsin dikkat et vurunma daha hormonların alt üst olur dedi bıraktım
Buglemimur2715 Bende öyleyim ilk vurduğunda olmadı ikinci de oldu sijir oluyorum sürekli kanamam var 🤦
Eceozdemir18 Kubra5151 iştah konusunda sorun yok ne kdr yesemde almayan bir bunyem var 15 kilo almıştım doğumda şuan 15i de geri gitti kimse xocikdogurdun demio keşke kilo alabilsem
canyarim @Eceozdemir18 3 ay koruma işte 😂😂 işin sakasindayjn kafanız dağılsın diye yazdım 🙂 uzun sürerse git dr canim bekletme