Kızım 15 aylık ve emzirmeye devam ediyorum. Normal yemekler pek yemiyor. Bşde emerek uyumaya alıştı. Gğn içinde de emiyor. Benim gibi olan var mı? Bırakmak bş yandan istiyorum ama bi yandan istemiyorum. Hala emzirdiğim için saçım çok dökülmeye devam ediyor. Bide günlük işler ve kendiöe zaman vs. biraz zor. Onun dışında emzirmek bi annenin en güzel duygularından.