sporcuanne14 bizimkinde aynı durumda suan , gece azıcık ses çıkarsa hemen kalkıp bakıyorum o yüzden , ama döndüğünde yüz üstü durmayı sevmediğinden ağlıyor hemen düzeltiyorum 😂 gece uyurken bu şekilde yırtıyorum ama gün içinde çok yoruluyorum sürekli dönüyor kafasını yere sürüp ağlıyor