Aylizlina0110 Kızım tam 3 yaşında evde dibimden ayrılmaz asla oyuncak oynamaz ben oturup oynayınca bile oynamıyor. Mutfakta iş yaparım koridor da durup beni izler duşa gırerım beni izler konuşması vs çok iyi. Bu durum beni çok üzüyor artık. Camdan öyle dısarı izler dışarı çıkartırım hiç bişi yapmaz durur yanımda. Yaramaz ol diyorum evi dağıt diyorum yok. Bir iki bebeğiyle oynar oturduğu yerden oynarsa. Oyun hamurları vs neler neler döküyorum önüne sadece 2 dk istemiyorum yoruldum diyip oturuyor. Değerlerne vs baktırdım çok iyi çok sükür. Oyun grubuna yazdırdım 10 gündür gidiyoruz ağlıyor ben sınıfın kapısında bekliyorum kımıldatmıyor çok ağlıyor oturuyor arkadaşlarını izliyor asla oynamıyor. 1 saat sonra sıkıldım gidelim diye ağlıyor. Eve geliyoruz evde sıkıldım diye ağlıyor. Parka götürüyorum asla çocuklara kaynasmıyor bir iki kayıyor tek başına yoruldum gidelim diyor böyle olması beni çok yoruyor üzüyor. Resmen yaramaz olsun istiyorum ya.. Var mı böyle olan ne yapacağımı şaştım.
Sblatc Aylizlina0110 benim yeğenimde çok korkaktı erkek. Bebekken bi mont almıştı abim ondan bile korkuyodu dışarı çıkardık yanından biri geçse korkuyodu dibimizden ayrılmıyodu. Sünnet olduktan sonra çok değişti 4 5 yaşındayken falan. Kızınızda büyüyünce değişir belki
Avera Resmen benim kızımla aynı. Ben de bu konuda tekim zannediyordum. Babasıyla ilişkisi nasıl acaba, bizimki zayıf ilişkiden kaynaklı özgüven eksikliği gibi geliyor bana. Babayla olan ilişki çocuklara özgüven ve cesaret veriyor çünkü
Sanal Benim 3 yaşında ki oğlum da bu kadar olmasa da korkak temkinli oyun grubuna götürdüm 6 ay boyunca sınıfa benimle girdi babadan ziyade bana daha düşkün ondan mı bilmiyorum
cemilolabilirmi Bence destek alın oyun terapisi araştırın derim. Ben sınıfımda hareketli çocuktan değil çok sesssiz fazla içe dönük çocuktan endişe ederim hep. Kötü demiyorum ama çocukluğunu neden doya doya yaşamıyor bakmak lazım
Atlasmomyyy cemilolabilirmi merhaba sınıfımda demişsiniz de öğretmen misiniz anaokulu öğretmeni vs. Bi konu hakkında bilgi almak için soruyorum yanlış anlamayın :)
Sanal Aylizlina0110 oyun grubuna artık götürmüyorum verim alamadık çünkü . Genel anlamda doğduğundan beri kalabalığı sevmez parkta kaydıraga çıkarken mesela başka çocuk yanından geçsin hemen durur tedirgin olur . Eskiden dibimden ayrılmazdı ama büyüdükçe en azından babasıyla parka markete gider oldu. Ben artık bunun da bi karakter olduğunu düşünüyorum benim çocuğum mesela aynı babası büyüdükçe her huyu ona benziyor eşimin de özgüveni düşüktür sessiz sakin içe dönüktür nasıl çocuğun kaşını gözünü anne babaya birilerine benzetiyorsak karakteri de aynı şekilde bence . Ne yaparsak yapalım müthiş bi değişim beklemek boş bence ben artık buna kanaat getirdim
Aylizlina0110 Sanal eşim de ben de özgüvenliyizdir. Eşim hatta fazla özgüvenlidir 🤦♀️ kızım neden böyle anlamıyorum
Boncuk-anne Aylizlina0110 sakinlik kısmı değilde korkma oğlumda çok vardı. Neredeyse doğduğundan beri. 2 yaşında artık uzmana götürdün korkularını oyuna cevirip yenmeye çalışın dedi ben çok verim aldım. parkta kaymazdı bile sadece yürüyelim derdi. Yanından hızla birisi geçsin ellerini kaldırır kendini kısardı hala biraz var ama baya azaldı.tutup kaydırmaya çalışırdım kaydırıcam diye o kadar kapatırdıki kendini elleriyle uzaktan görenler kesin demiştir bu kadın çocuğu hergün dövüyo galiba. Çok şükür baya azaldı korkuları şuan en azından çocuklar gibi kayıyo öncen dede gibi gezerdi 😂Sizinde bi uzmana gitmenizi öneririm en azından içiniz rahatlar