fatma_erva Kızlar buzluğa taze fasulye koyucam ama sadece uçlarını alıp yani kılciğını alıp direkt öyle bölmeden poşetleyip koyan var mı böyle koysam olur mu ki sizler nasıl yapiyorsunuz haşlamak istemiyorum uzun uzun koymayı düşündüm ama nasıl olur bilmiyorm
AnnaKurt fatma_erva E açılınca nasıl pişircen ki? Bi soğan bir tane domates 10 dk kavur öyle koy bence
Tazeanneveminigi fatma_erva ben direkt domates ve fasulyeyi rengi dönene kadar kavuruyorum. Çok da güzel oluyor. Doğrayıp çiğ olarak koyduğumu pişirdiğimde hafif buzluk tadı aldık. Ama kavurunca çok daha iyi oluyor. Bir de bence sizin dediğiniz gibi olmaz diye düşünüyorum. Çözülmeisni bekleyip doğrayacağınız zaman sıkıntı olur bence
fatma_erva NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Zorluğundan değil bacım ya 😃 öyle denemek istemiştim varsa aranızda diye sordum
Bebegim3535 fatma_erva haşlamıyorum. Kılçklarını temizleyip kırıp buzdolabı poşetiyle atıyorum. Domatesi de aynı şekilde soyup doğrayıp bir yemeklik şekilde poşetleyip atıyorum. Sonra ikisinden çıkarıp yemek yapınca çok güzel oluyor
sevimailesi fatma_erva cigden koyma canım 10 dk içinde pisirecegin yemeği 2 saate pisirirsin ayrıca tadıda olmaz Bi kat kavurup koy derim
yavrupotuncek fatma_erva bizde ciğdem koyuyoruz ve taptaze oluyo haslayinca bı tuhaf oluyo ama biz doğrayarak koyuyoruz ve buzlu buzlu pişmeye atıyoruz cozulsede bisolmaz ama dograsanoz daha iyi
Esross10 fatma_erva annem uzun uzun değil de yapacağı yemeğe göre dilimleyip koyuyor çiğden hiçbir şey olmuyor
Bebegimben1 fatma_erva ben fasulyeleri kırdım yıkadım biraz yağ da kavurdum öyle attım dolaba domatesle soğanla ugrasacak vaktim yoktu dün yaptık denedim gayet güzeldi
terazikadini fatma_erva ben temizleyip bölüp öyle çiğden koyuyorum çıkarıp pişiriyorum haşlayıp ya da pişirip koyunca buzluk kokusu siniyor kötü oluyor
Minikalbim fatma_erva fatma_erva başlarını alıp kırıyorum ama çoğu ortadan ikiye kesip öyle doğruyorum diliyorum yani öyle deriz😂 haşlama işine de saatlerce hiç upraşmayın madem ondan üşeniyosunuz şöyle yapın boş tenvereye aldığı kadar biraz su atın fasulyeyi sudan geçirip tencereye koyup kaptın o buharıyla iki döndürün rengi değiştiği gibi haşlanmış oluyo ben hep öyle yapıyorum bugünde yaptım yemeği yaparkende çiğden yaprım hep zeytinyağlı gibi yapı salçası sarımsağı soğanı hep çiğden koyarım domatesi yağı erir suyuyla pişer birazda su oldu bitti😂
LezizeNine fatma_erva kaynanam 5-7 dk haşlayıp buzdolabı poşetine koyup dolaba atıyor çıkarınca kavuruyor az su koyarak çok güzel oluyor