kimbumadam Beraber çalışabileceğim 2 kişi arıyorum🩵 Aradığım özellikler ; -Grammer da min A2 seviyesi olmak -Sabırlı,kararlı azimli olmak -En az 3 ay çalışabilecek olmak Dolayısıyla günde 1 saat ayırabilecek olan arkadaşları yoruma bekliyorum 🩵
defmommy kimbumadam özellikler yok ama bende başlamak istiyorum baştan başlayacak varsa bana da arkadaş çıkarsa iyi olur 🥹
kimbumadam begoasu nasıl bir yol izlemeliyiz bilmiyorum.. kelime ezberlemek olabilir , günlük aktiviteler olabilir Gün içinde yaptıklarımızı ingilizce yazıp paylaşmak gibi
begoasu kimbumadam peki amacin ne? Genel olarak gelismek mi? Cocugun var mi bi de? Yaklasik dort gun once bebisimle ingilizce konusmaya basladim cift dilli yetistirmeye karar verdik cunku
dayes kimbumadam ben eşlik etmek isterdim ama odaklanacak zihin berraklığım yok yorgunum bu dönem… Biz arkadaşımla İngilizce videoları (dizi olur, film olur, belgesel olur artık duruma göre seçerek) önce Türkçe alt yazılı ( kelime anlamı için), sonra İngilizce alt yazılı (kelime yazılışlarını görmek için) en son da alt yazısız İngilizce (listening yapmak için de son olarak böyle) izliyorduk. Fikir olur belki 🌸
kimbumadam begoasu Pandemiden önce kursa gittim. Kapanmalar olunca da b1 seviyesinde kaldım. Tabiki speaking olarak baya kötüyüm şu an :) Önce hazırlık yapıp sonra cambridge gibi uygulamalarda geliştirmek istiyorum. 13 aylık kızım var bu arada Siz çift dil gidiyorsanız c1 varsınızdır
Aag kimbumadam 1sene sırf İngilizce + Almanca. 4 senede aynı şekilde ileri düzeyde İngilizce eğtimi al lisede. Gel sonra herşeyi unut çocuk olunca beyninde özgürlük ilan etsin🤣bende umut var mı sence? Valla dil çok nankör üstüne Arapça eğitimi de aldık kendğmi ifade edecek düzeyde olması lazım ama yok arkadaş dik işi baba göre değşk bana karmaşık durumlar matematiksel şeyler verin
kimbumadam Aag Kullanmadığında maalesef durum bu😞 çevrende falan olsaydı muhtemelen unutmazdın 0 dan başlamaktan her türlü iyidir tabiki umut var:)
Aag kimbumadam biraz motive olmam gerekiyordu iyi oldu teşekkürler 😅 2. Oğlum 9 aylık o biraz büyüsün İSMEK kurslarınz gitmek istiyorum hem sosyalleşme hem beyin geliştirme olur. İSMEK TE bazen online kurslar oluyor ama genelde ingilizce yüzyüze oluyor bakarım artık. Seneye kışa büyük 4 yaşında olur kreşe başlarsa küçükse 2 olacak inşallah rahata ererin diye dua ediyoru im
begoasu kimbumadam acikcasi ben ingilizceyi kendim ogrendim, cok kucuk yasta oynadigim pc oyunlariyla basladi. Sonra muzik, dizi film falan derken bir suru sey ogrenmisim. Kendimi hep zorlarim ingilizce dusunmeye. Nacizane tavsiyem olabildigince dinleyin, surekli dizi acik izlemesemde. Zaten ingiliz aksani degilse izlememe gerek yok anliyorum her seyi :)
kimbumadam Aag ismekte güzel Cevahirin ordakine gitmiştim bende Amerikan time daki hocamdan daha iyiydi hoca😊
sek_kahve elifnurkerim yds’de bildiğiniz uzun uzun paragraf koyup o paragraf üzerinden 3-4 soru soruyorlar 🥲 geçen sene girdiğimde oturduğum sırayı tutup oturdum kalkıp salondan çıkmamak için ahsj