Aydakisiyahedicikk Hırçınlaştımı ? Yada herşeye ağlar oldumu biz öyleyiz herşeye ama herşeyde ağlar oldu ğst değişimi en sevdiği banyo bez değişimi herhangi bi an sürekli ağlama
uykusuzanne__ Aydakisiyahedicikk sabahtan akşama kadar ağlıyor gecede hiç uyumuyor daral geliyor bana🤦🏼♀️
Rwerdst Aydakisiyahedicikk 13 aylık aynı aynı… 9. Ya da 10. aydan beri 🤦🏽♀️o kadar tarih algım gitti. Mahvoluyorum günlük
simseklivekalpli Aydakisiyahedicikk genel olarak aynı aslında. Sadece ağlayarak istediklerini yaptırmaya çalışıyor ara ara. Böyle bir bağırıyor ediyor falan. Güç denemesi yapıyor. Bir de uykusu bozuldu. Gece zibilyon kere kalkıyor.
Aydakisiyahedicikk simseklivekalpli Rwerdst uykusuzanne__ Ben diyorum ki gece beslenmesinş sonlandırayım (emiyor) nası olsa ihtiyac duymayacak kadar büyüdüler alıştıktan sonra da odasını ayırayım siz oda ayırmak hakkında ne düşünüyorsunuz?
simseklivekalpli Aydakisiyahedicikk gece beslenmesi için sanırım 1 ya da 2 uyanmaya normal diyorlar. Aslında kesebilmek lazım ama nasıl geri uyuturuz bilmiyorum. Ben gece çok beslenmeyen 1 2 sefer uyanan bir bebek diye pazar günü ayırdım odasını ama alt disler mi zorluyor nedir zibilyon kere kalkıyor. Ama devam edicem geri yanıma almayacağım çünkü diğer 2 çocuğu çok zor ayirdm.
Rwerdst Aydakisiyahedicikk ben 10. Ayda ayırdım odayı. Gece beslenmesini kesmedim. Çünkü zayıf bir bebek oğlum. Aşırı hareketli olduğu için de sık acıkıyor. Odayı ayırın sonrasında biraz zaman geçince öyle geceyi kesin. Benim oğlum emerek uyuyor gece beslenmesini kesersem nasıl uyur bilmiyorum geri 😅😅 bence erken kesilmeli