dogukusss Oğlumda geçmeyen yara var , bez de değiştik aylardır ilaç da kullanıyoruz. Başına gelen var mı ? İki taraf popo deliği de böyle kaşımaktan uyuyamıyor
bittercikolata__ dogukusss bence nazarla çıkmış bişey kuzum yaa inşaAllah şifasını bulsun zor olur tabi. Birde okutun canım bence bilmedim ben ne olduğunu
Deletedmom_289 dogukusss ayy geçmiş olsun canım ya fazla bir bilgim yok fakat ben 20 li yaşlarımda yüzünde ve anlımda böyle şeyler çıktı Kayseri Konya da gitmediğim doktorlar kalmadı kimi egzama dedi kimi mantar dedi bi doktor da adını bile söyleyemesiğim bi hastalık dedi devamlı kaşınıyordu ve giderek dağılıyordu kaşıntı dan duramadığum zamanlar bile oldu doktor alerji hapı kremler losyonlar veriyordu her gittiğimde. Sonra bayramda anneannemin köyüne gittik ve anneanne nazarla çıkmış bu dedi köyde bir kadın varmış o okudu ve ondan sonra geçti. Yani canım yanlış yönlendirmek istemem bide nazar dan falan çıkmış olabilir.
dogukusss Deletedmom_289 her şey olabilir tabi ki , sabah tekrar bi pediatrik dermatolojiye götüreceğim ama çaresiz kaldık artık aylardır ilaç ile söndü oda çinko bazlı en fazla 5 gün kullanılıyor şimdi gene arttı.
dogukusss oykumMom sadece genital bölge de var ilaçlar ile duruluyor oda 5 gün kullanabiliyoruz sonra tekrar uyuz olsa dağılırdı diye düşündüm , bilemedim ☹️
dogukusss birkizannesi_01 alerji testleri yaptırdık hiçbir sorun çıkmadı ilk alerjifen şüphelenişdi ama
dogukusss atiyes evet travozol krem ile birlikte kullandık ama 5 gün sonra kesildi çok fazla kullanılmaması gerekiyor diye , o biraz yatıştırdı ama bırakınca tekrar ediyor
Mink-hyt Merhaba geçmiş olsun . Kantaron yağı ve zeytin yağıyla sürekli masaj yapın . Mantar olabilir mi ya da alerji . İnşallah önemli birsey değildir biran önce iyileşir