Melike13 Göğüsler ilk 3 ay ürettiği sütü 3.aydan sonra okadar fazla üretmiyor canım . Yani şöyle ilk 3 ay bebekler çok çabuk acıkıp sürekli emdikleri için üretim fazla oluyor ama 3 aydan sonra daha uzun süreli emdikleri için süt üretiminde azalma oluyor fakat bebeği doyurucak kalitede süt anne emzirdiği sürece oluyormuş. O doluluk hissi geçiyor sadece o da normal bir durummuş yani sütüm biter diye korkma emzirdiğimiz sürece sütümüz bitmez Allahın izniyle. Benimde öyleydi ilk 3 ay. Sonrasında sağıyordum 20cc anca çıkıyordu mama takviyesine de başladım kilo alımı yavaştı şuan 6 aylik bazen artiyo bazen azaliyo sutum ama doydugunu hissediyorum bebegimin 😊