Sevgili anneler benim bebeğim doğduğundan beri çok ağlak bir bebek. 15 aydan beri özellikle mama mama diye durmadan ağlıyor. Evde ne var ne yok veriyorum bittiği gbi yine ağlamalar. Artık çok yoruldum sabahtan yatana kadar ağlamalarından çok üzülüyorum. Tek olduğundan hep mama istiyor biri varken yanımızda öyle değil. Parka 3 saat filan çıkarırım mama diye ağlamaz. Ağlama boyutu çok fazla. Evde etkinlik yaparız şarkılar söyleriz ama çok az sürer. Tv tlfn yok hayatımızda. Artık kreş düşünür oldum arkadaş abla abi istiyor etkileşim kuracağı. Ağlama sesini diğer apartmanlar bile duyuyormuş. Komşular söylüyor devamlı mama diye ağlıyor diye. Ama vermeyede kıyamıyorum. Kış memleketi nasıl zapdederim bilmiyorum. Kreş ücretleride çok pahalı 15 bin civarı. Oyuncaklarına elinide sürmez kitaplara bakarız kitap çok sever ama yicek bişe görsün yine ağlamalar. Ne temizlik yaptırır ne de yemek yaptrr o uyuduğunda yaparım. Offf napacam ben