Sldmrt genel salgın hafif boğazı kızarık dedi öğlen poliklikteki doktor antibiyotik başladık . Akşam üstü ateş dirençi olup en aşağı 38 olunca bi korktum yazdım eğer dolven verdikten 45 dk sonra düşmemiş yükselmişse acile gidin yazdı hoca acilde serumun içerisinde ne olduğunu bilmiyorum ama serum biraz gözünü açtı 38 e düştü 2 saat sonra ateş yine 39.9 a çıktı çıplak yatırdım bebeğim sürekli sıçrayarak kalkıyor ağlıyo ve elimi boğazına götürüyordu . Biraz başkona çıkardım geri yatırdım calpol verdim gece 2 de 38 di sonra uyuduk 5 buçukta 37,5 tu 9 da tekrar 38 buçuğa yükseldi . Şuan uyuyor uyanınca ölçeceğim ama sün gece çok korktum 10 dakikada bir uyurken bir anda sıçrayarak uyanıyor ve ağlamaya başlıyordu havale geçiriyor sandım