Deletedmom_115
Gerçekten öyle çok kötü bişi hem bebeğini kaybediyorsun hem de acı cekiyorsun ve kimse basın sağ olsun deyip de yardımcı olayım demiyor iclerim bir hafta acımıştı belim kaç ay ağrıdi bilmiyorum normal doğum yaptım 20 gün en fazla benim sürmedi de geçiyor yani evladın da yanında falan 😥