askmemnu Kizlar şu anda cok mahcubum ya arkadaşıma gittik çay içiyorduk caydanligi tezgaha koydum hafif iz oldu caydanligin hiç düşünemedjm valla iz olacagini ben hep koyuyorum olmuyor.aklimin ucundan bile geçmedi o an çayı aldım koydum.geçmez dimi bu iz??
senemmgncr askmemnu bazı tezgahlara ısı olan şeyler konulmaz benim ki öyle ben koyamıyorum cok durmadıysa çamaşır su ile silin sert bir bezle belki geçer
Sevolay askmemnu geçmiyor ne yazıkki yanmış muhtemelen o tarz tezgahlar sanırım plastik karlşım oluyor geçmiş olsun
askmemnu senemmgncr Sevolay Biricikkizim Ay kızlar gecti cok mutluyummmm Arkadasin dedigi gibi yaptim geçti.tesekkir ederim hepinize