Pazar gününden beri ateş ama 38 i nadir görüyordum bugün 39 görünce hastaneye gittik tahliller yapıldı herşey temiz çıktı ama doktor çok uzun süren bir ateş dedi en düşük antibiyotik ve dolven calpol verdi 10 aylık ya bir süre sonra düşürüyor ama 37,5 en düşüğümüz sonra hemen çıkıyor bu kadar uzun sürer mi bir diş ateşi çocuğum solgun kaldı ateş desen firarda normal mi böyle şimdi seruma gitmek istemiyorum ya offf