Kucuksincap biz iki ayrı psikologa gittik psikolog 1.5 saat boyunca hem çocukla hem benimle ilgilendi konuştu . Bize sorduğu sorular , kendi kendine yemek yiyebiliyor mu kalem tutabiliyor mu elini yikadiktan sonra kurulama ihtiyacı duyuyor mu ismine tepkili mi, her şeyi anlayıp konuşuyor mu , banyoda yikanilip tuvalete çiş yapilacagini biliyor mu , evde sofra açıp kaldırmaya yardım etmeye çalışıyor mu yada çamaşır asma çalışıyor mu mesele sizi taklit ediyorsa herkese tepki veriyorsa bu çocuk bunları yapabiliyorsa çok şanslısınız çocuğunuz sağlıklı hiç bir sorunu yok sadece bu dönemde zekasını yönetmeyi bilmiyor siz ona destek olacaksınız oyun grubu kreş her gün park ve sürekli etkinlikler ile onu dinginlestireceksiniz dedi . İlaç vs kullanmasına asla gerek yok çünkü çocuk sağlıklı zaten dedi