Merhaba, bebeğimin sürekli eli ağzında ama hangi zaman açlıktan hangi zaman iç güdüsel olarak elini emiyor kestiremiyorum. Bazen sakin sakin bazen deli gibi elini emiyor, ağladığı da oluyor arada. Memeye ne zaman koysam 2 dk sonra uyuyor açta olsa tokta. Bazen geceleri uyandıramıyoruz beslemek için bile zor bela uyanıyor o da 5dk. Bu çocuklara kullanım kılavuzu lazım özellikle yenidoğanlara😕