Merhaba, doktorumuz 4 buçuk aylık oğlumuzun denize girebileceğini söyledi. UV korumalı mayo ve Sebamed Güneş kremi almamızı istedi. Öncelikle denize girebilir mi anneler? Çıktıktan sonra duş alması gerekiyor mu? Kısacası nelere dikkat etmem gerekir, sizin deneyimleriniz nedir?