adendefne merhaba
Ben ankaradan geldm tayinimiz bu sene buraya cıkınca kızım 3 yasında uyumlu sakin bir kız cocugu.
Baktıgım bebekte 6 aylıktı 1 bucuk yasına dek baktım fakat esim astsubay ve tayini tokata cıkınca ayrılmak zorunda kaldık.
Fiyat konusunda sizi üzmem orta yolu buluruz
Ama ben evim de bakıyorum 🙏 Eğer dusunursenız ıletısıme gecerız veya cevrenızde varsa aklınızda olayım.