yasemin1111 şu anda bunu süt sağarak okuyorum🙈 benim ikizlerim var. Erken dogdular 10-14 gun kaldilar kuvezde. Biberona da alistilar. Ikizleri ayni anda emzirmenin cok zor oldugunu dusundugum icin ben de zorlamadim hic. Bag olayina da inanmiyorum hic. Benimkiler 4.ayin icinde beni gorduklerinde nasil guzel gulup seviniyorlar anlatamam❤️