Kasımda 4 yaşına girecek bir oğlum var . Normalde de hep aksi bir bebekti hiç mutlu yüzü gülen bir çocuk olmadı . Ama son bir kaç aydır her şeye bağırıyor seni sevmiyorum , kötü anne , kötü baba gibi kelimeler , sürekli ağlama , bizi tehdit etme , kardeşine vurma itme huyları başladı . Annem babam canı gibi severdi oğlumu 1 haftadır tatildeyiz onlara bile kan kusturdu . Artık onlar bile uzak duruyor oğlumdan haklı olarak çünkü sürekli bağırıp çağırıyor.Sürekli özür diliyor sonra yine aynı şeyleri yapıyor. Her gün aynı şeyler yüzünden kavga ediyoruz.4 yaş anneleri akıl istiyorum bu durum süreç mi yoksa benim çocuğumda mı bir sorun var. Artık tahammül edemiyorum