aslanikooo merhaba size hataydan yaziyorum..bizim doktorumuz depremden sonra antalyaya tasindi..ama gorup gorebilcegnz en mukemmel doktorlarin basinda gelir ,arkasindan antalyaya tasinmayi bilr dusundum arayip kendisinede dedm hocam ya geri dön ya da biz buyuk bi kitle halinde arkandan geliyoriz diye😂😂 ..kendisi askeriye mezunu ve askeri hastanenin doktoruydu ordan gelmisti …ismi faruk sülün ..simdi baktimda yasam hastanesinde gorevdeyms antalyada sonuna kdr tavsiyemdir…asla ama aslaaa kolay kolay ilac vermez 🙏🙏🙏