O dönem uyuku gerilemesi normal canım
Bizde öyleydik kafayı yemek üzereydim 7 aya kadar devam etti bizimki sonra kendiliğinden geçti ben bebegimin uyku uyuduğu saatlerde evden çıkmıyordun uyanıkken çıkıyordum uyacağı zaman tekrar yola cikardim yolda uyurdu eve geçerdik zaten o aylarda çok gezmek olmuyor maalesef