Canimkizimbenim 1 yaş kız bebeklerinizin doğum ve şimdiki boyu kaç kızımın 72 cm şuan 48 cm doğdu normal mi ya bana kısa geliyor
MinikPandam_ Canimkizimbenim persentil tablosuna baktınız mı? aptamilin ilkadimlarim uygulamasında güzel persentil hesabı yapan bi kısım var oradan bakın
Boncuk_06 Canimkizimbenim 1.5 yaşında kızım en son 1.5 yaş aşısında 79du yüzde 25lerde dedi hemşire yani biraz kısa ilerliyoruz çunkü ben .1.50 baba 1.70 minyonuz 😄 sağlıklı olsunlarda boyu illaki uzar daha 🙏
sevimailesi Canimkizimbenim gayet iyi canım oğlum 53 cm doğdu 79 cm şuan sizinkinin de doğum boyuna göre gayet iyi
Canimkizimbenim Boncuk_06 ya bizim boy ortalamamiz da uzun aslında niye böyle bilmem 1 yaşından sonra uzaması nasıl ilk bir yıl gibi hızlı uzuyor mu
dnzbtman Canimkizimbenim Kızım 48 cm doğmuştu şu an 14 aylık 82 cm uzun boylu olacak dedi doktor ben 165 eşim 180 boyunda pek de uzun degiliz ama bilmem 😂
Dilosko Canimkizimbenim biz 72 cm dik 12. Ayında doktorumuz biraz minyon ama gelişimi normal olarak değerlendirdi
seizetheday Canimkizimbenim 6 aylık kontrolünde 70 cm çıktı kızım ama 51 cm doğmuştu doğum boyuna göre iyi olabilir bebeğiniz
seizetheday Canimkizimbenim abisi de öyleydi biz ortalamayız da ikimizin de ailesinde uzunlar var o yüzden sanırım 🌸teşekkür ederiz
nadidelifora Canimkizimbenim bugün götürdüm hem aşıları yapıldı hem izlemi. Boy 78 cm. Doğumda 50 cm di.
kimbumadam Canimkizimbenim Kızım 46 cm doğdu. 13 aylık 74 cm Baskılarım üzerine doktorumuz balık yağı ve argivit verdi Siz de bir danışabilirsiniz