Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük, evim camiye yakın her ezan okunduğunda dudaklarını büzüp içli içli ağlıyor 😅 ona hüzünlü mü geliyor yoksa korkuyor mu sebebini anlayamadım bi türlü. Ve seslere karşı o kadar hassas ki öksürük hapşırma korna sesi gibi ani seslerde çok fazla irkiliyor resmen yerinden zıplıyor. Böyle seslere karşı aşırı duyarlılık yaşayanlar var mı normal mi acaba?