Bebeğim 8 aylık, 2 gündür bir küçük kap yoğurdu zor bitirdi. Diş çıkarıyor azı ve alt iki dşler. Alt iki dşim uçları dışarıda üt azılar ise patladı patlayacak. Ağrı kesiciyide çok vermek istemiyorum. Yemek yemediği içinde sürekli emzirmemi istiyor. Bugün ateşi de çııtı birazcık.
Nasıl yemesini sağlayabilirim? Sizler neler yaptınız ?