Mavibutterflyy
Ben bekar halimle, işyerinden 3 hafta rapor alıp annemin evinde oldum. Bebek bakmadım bebek gibi bakıldı 😁
Bence çoooook zor olur
Sadece bir hafta değil süreç
Ameliyat kolay gibi ama iyileşmesi zor
Yani iki ay boyunca gözlük bile takmam yasaktı . Yan dönüp yatmak da yasaktı
Çocukla bu süreci yaşamak istediğinizden emin misiniz